Замяна и връщане
Купувачът спрямо Закона за защита на потребителите има право да замени или върне заявен от него Продукт в рамките на 14 /четиринадесет/ календарни дни от датата на пристигане на артикула в офиса на куриерската фирма или при доставянето му до посоченият адрес от клиента освен посочените:
1. Чорапогащи, клинове и силиконови чорапи- не се приемат поради спецификата на продуктите.
2. Бикини не се заменят или връщат поради хигиенични изисквания относно артикулите и тяхната специфика.
Ако купувачът заяви, че желае да замени или върне поръчаният от него продукт в четиринадесет дневен срок, следва да уведоми Търговеца и да върне Продукта, както следва :
1. В неговата оригинална опаковка и кутия /кашон/
2. С оригиналните етикети, без индикации,че Продуктът е употребяван или повреден по някъкав начин
3. Задължително приложен касов бон. Върнати пратки без касов бон няма да бъдат приети.
4. Задължително условие при връщане или замяна на сутиени с твърди чашки е да бъдат сгънати така, както са получени, за да не се деформира чашката. Получени сутиени и след преглед установени, че са сгънати неправилно и вследствие на това чашката на сутиена е деформирана няма да бъдат приети.
5. Задължително условие при замяна или връщане на продукт е да е сложен индикатор за ЧУПЛИВО и ПРЕГЛЕД на продукта, като това трябва да се заяви в куриерската фирма /ЕКОНТ или СПИДИ/ от клиента при предаването на продукта.
6. При замяна или връщане на стока цената на доставка в двете посоки се заплаща от клиента.
Всяка пратка бива преглеждана и при установяване на липса на някои от изискванията пратката няма да бъде приета и сумата няма да бъде възстановена.
Не носим отговорност при разминаване между показания и реалният цвят при снимане с апарат.
Артикулът може да бъде заменен със същият или нов такъв, като при разлика в цените сумата ще бъде възстановена или ще бъде сложена като наложен платеж при изпращането на новата пратка.
При връщане, ако клиента се е възползвал от безплатна доставка (т.е. доставката към куриера е заплатена от Apostolov.bg вместо от клиента), то тогава клиента дължи възстановяване на разхода за куриерската услуга, като това се осъществява чрез приспадане на сумата за безплатна доставка от сумата, която следва да бъде възстановена..
Възстановяването на сумата става с паричен превод чрез куриерска фирма ЕКОНТ или СПИДИ в рамките на 7 работни дни /14 календарни дни/от датата на пристигане на стоката в куриерската фирма.